Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saken kunne/ burde ha tatt mindre behandlingstid. Jeg ventet lenge på bekreftelse om at saken mottatt, men fikk ikke noe mail. Til slutt måtte jeg ringe selv for å få bekreftelse, men fikk til svar at jeg måtte sende mer informasjon/ vedlegg før saken ble behandlet.
Mer opptatt av å finne grunner til og ikke betale enn å faktisk hjelpe deg.
Feilaktig henvisning til vilkår. Viser til punkt i vilkår som ikke eksisterer og håper at kunder ikke undersøker selv
Høflige gode personer å snakke med etter å ha blitt bitt av en hund. Stygge sår som tok lang tid på å bli bra.
Ble ikke informert skikkelig om regler, fordeler og ulemper den gang jeg kjøpte forsikring av dem. Forventer god kommunikasjon, selv om det skjer på telefon. Det gjorde at jeg ikke var riktig dekket da uhellet var ute, og jeg er uansett misfornøyd med reglene de har. Ser meg derfor om etter annet selskap nå.
Enkelt å sende inn reklamasjonssak og rask behandlingstid
Du vet når uhellet er ute og man er glad for at man er forsikret. Inntil man oppdager alle unntakene, og det viser det seg at forsikringa slett ikke dekker ditt uhell/skade. Sånn som at du mister alle bildene for mange tiår tilbake og ikke får hjelp til profesjonell datarekonstruering…