Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Du kan stole på at Fremtind vil gjøre det du forventer av et skadeselskap i henhold til de ansvarsforhold som er knyttet til din forsikringsavtale.
Utmerket service og kort behandlingstid. Vi fikk hurtig tilbakemelding med saksnummer og kunne kommunisere direkte med vedkommende som behandlet den aktuelle saken. Vi har hittil bare positive erfaringer med Fremtind. De forteller også underveis hva de trenger av tilleggsopplysninger.
Jeg er svært tilfreds med Fremtind. Saker behandles raskt, veiledningen er prima og kommunikasjonen foregår i en hjelpsom og vennlig atmosfære.
Meget fornøyd med behandlingen av min avbestilling og refusjon av innbetalt beløp ang. vår pakkereise til Spania. Alt ordnet seg gjennom en meget hyggelig samtale med Fremtind sin ansatte. Kommer aldri til å skifte forsikringsselskap.
Dere må sjekke dette med leiebil . Jeg som god kunde i mange år , med full casko , får kun leiebil i 14 dager ☹️ selv om min bil fremdeles står hos verkstedet .mitt behov for å komme meg på jobb er stort, da d ikke går buss.
Gjennom mange år har jeg vært fornøyd med LO Favør sin forsikringsordning. Servicen fra Fremtind har derimot vært varierende. På telefonen har noen vært hyggelig og korrekt, mens jeg også har opplevd det helt motsatte.
32% avskrivning på alt etter stor vannlekkasje. Spesielt på store dyre ting som er gamle men gode som ny. Blir da "straffet" for å ta godt vare på ting. Ekstremt dårlig da vi mangler titusener av kroner for å kjøpe tilbake det som var blitt ødelagt. Føles veldig urettferdig ut, da man hadde fått igjen mye mer om vi hadde hatt mer nye ting. Mye av dette får vi ikke gjenkjøpt brukt en gang da det ikke dekker brøkdel av bruktpris på finn.no. Styr unna! Skjønner ikke at NSF kan ha dette i sine avtaler av gode forsikringsavtaler som goder....