Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere må sjekke dette med leiebil . Jeg som god kunde i mange år , med full casko , får kun leiebil i 14 dager ☹️ selv om min bil fremdeles står hos verkstedet .mitt behov for å komme meg på jobb er stort, da d ikke går buss.
Gjennom mange år har jeg vært fornøyd med LO Favør sin forsikringsordning. Servicen fra Fremtind har derimot vært varierende. På telefonen har noen vært hyggelig og korrekt, mens jeg også har opplevd det helt motsatte.
32% avskrivning på alt etter stor vannlekkasje. Spesielt på store dyre ting som er gamle men gode som ny. Blir da "straffet" for å ta godt vare på ting. Ekstremt dårlig da vi mangler titusener av kroner for å kjøpe tilbake det som var blitt ødelagt. Føles veldig urettferdig ut, da man hadde fått igjen mye mer om vi hadde hatt mer nye ting. Mye av dette får vi ikke gjenkjøpt brukt en gang da det ikke dekker brøkdel av bruktpris på finn.no. Styr unna! Skjønner ikke at NSF kan ha dette i sine avtaler av gode forsikringsavtaler som goder....
Enkle steg, svært rask respons og pengene var på konto allerede neste dag. Ekstremt fornøyd
Styr unna! Selskapet dekker ikke noe av det viktigste ved reise, nemlig innhenting av reiserute ved forsinkelser. Dette er ikke gidt kommunisert i vilkårene, som firøvrig nok de fleste ikje leser med lupe. Et typisk DnB produkt, lover masse men leverer sjelden.
Det gikk veldig kort tid for å få klargjort at forsikringen dekket skaden
Lite kontakt ved skade av bil. Jeg som måtte ringe og spørre, og fikk dårlig dekning og dårlig oppfølging. Kort sagt lite proft. Eneste som var bra var avtalen om leiebil.