Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk Covid under reise og tok kontakt med både SOS og fremtind for å få informasjon om hva jeg skulle gjøre ifh. Flyvninger og annet. Jeg fikk ikke riktig informaskon og måtte ringe SOS flere ganger. Først 8 dager etter innmeldt skade og første dialog med Sos fikk jeg mod at de skulle finme et sykehus til meg. De var helt på villspor om hvor jeg vsr hen i verden selv etter at jeg gjentatte ganger ringte de og forklarte hvor jeg var og hva mitt behov var. Toppen av kransekaken var at jeg bad Fremtind kontakte meg snarest på tlf i skadeinnmeldimgsskjema for videre informasjon. Det skjedde aldri. Enden på visa var at jeg ikke fikk erstattet ubrukte flynilletter, ubrukt Airbnb bolig og tapte sykedager. Styr langt unna. Seriøst, gå for noe som koster litt mer for disse aner ikle hva kundeserice er!
Rask og effektiv behandling . Forsikringen gjorde uhellet på bilen, til en positiv opplevelse. Toppbilfosikring leverte.
Hurtig behandling av skaden og hurtig oppgjør. Utmerket service.
Når dere begynner å mase om tilbakemeldinger når min skade ikke er ferdig behandlet…. Da blir det kun en stjerne….
Jeg er svært fornøyd med hvordan Fremtind arbeider sammen med selger, takstmann og kunde ifm salg av bolig.
Dette er et selskap som bruker alt de kan av små skrift og vilkår til å sno seg unna berettiget utbetaling av forsikring. Motsatt tar de drøyt i betalt for premium. Oppfordrer sterkt til å holde seg langt unna dette selskapet. Det ble etablert for kort tid siden og er lagd for å tjene mest mulig penger koste hva det koste vil. De kan ikke få fortsette slik.
De var veldig flinke til å følge opp saken underveis.