Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde fått legeerklæring på min datter på 2 år som var syk med høy feber (40 +) og oppkast og dårlig almentilstand. Lege hadde da skrevet at hun var syk i et par dager på ferien og av den grunn var det tapt feriedager for oss. Fikk avslag på dette da saksbehandler var veldig firkantet og ment det måtte stå at pasienten var sengeliggende. Måtte av den grunn ringe ned til legen på Mallorca for og igjen få han til og skrive ny legeerklæring der det sto at pasienten var sengeliggende. Fikk da betaling, men syns at dette var dårlig behandling, når vi hadde sykt barn på ferien og det burde holde og få dokumentasjon fra lege om dette. Burde ikke vert så mye fokus på hvordan selve legeerklæringen ble skrevet bare vi hadde legeerklæring. Er av den grunn skuffet over forsikringen. Uten om dette var de jeg oratet med over tlf veldog hyggelige og behjelpelige.
Fornøyd med kundeservice og fremdrift i saken. Ikke så fornøyd med oppgjøret
Det er vel grunn god nok at det var om å gjøre å skifte selskap. Alt for dyrt i alle år jeg var kunde. Det har vært så drøyt at jeg burde fått tilbakebetalt flere tusen for hvert år. Kort og godt: Aldri mer Fremtind !!!!!.
Ble kjørt på av en annen bil og behandlingen fra Fremtind gikk smertefritt!
En veldig flink kunderådgiver, som tydelig viste at hun kunne det hun gjorde.
Rask behandling av en vanskelig sak. God kommunikasjon direkte med saksbehandler. 3 dager fra melding til utbetalt oppgjør
Negativt: Får deg til å føle deg som en kjeltring hver gang det er en sak. Fordel: - Billig forsikring - Gode dekninger