Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
veldig dårlig erfaring med fremtind , saksbehandler skulle krangle i flere uker på en filleting på bakfangeren på bilen og at jeg måtte dekke 2500,- selv , da hele totalbeløpet var på over 90 000 så skulle de miste en kunde for småpenger som var like mye som egenandelen vært trofast kunde i flere år uten mye saker , rett og slett uprofesjonelt
Forståelige kundebehandlere som er løsningsorienterte
Fremtind opptrer ryddig og vennlig. Vi har fått god støtte i de saker vi har hatt med Fremtind, og de jobber effektivt og har god kundeservice.
Enkelt å komme i kontakt med saksbehandler og sakene får kjapp avgjørelse. Jeg har hatt pengene på konto etter et par dager de gangene jeg har måttet benytte forsikringen. Veldig fornøyd og kommer ikke til å bytte selskap.
gode priser spesielt på bilforsikring. Rask og god saksbehandling i forbindelse med skader
Fylte ut skjema på nett, leverte iPaden hos Eplehuset neste dag, fikk «ny» iPad fire dager senere. Kunne ikke vært enklere
Rask kommunikasjon og saksbehandling. Svært lang ventetid på anvist verksted kan ikke Fremtind klandres for..