Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna, her har de et mål og det er å slippe erstatningskrav…. Ikkje akkurat det man ønsker fra et forsikringsselskap.
Kasteball av saksbehandlerer, ekstrem trenering av saken 2.5 år ansvarsfraskrivelse. Har snakket med både spesialter og advikater som har felt innen hussopp, fremtind blir gjennomgående beskrevet å ha denne fremgangsmåten. Han ene kalte dem bøller, som de er STYR UNNA
Liten interesse og oppfølging. Jeg selv måtte ta mye av initiativet. Forventet bedre oppfølging,
Lettvint saksgang og enkelt å melde skade. Rask avgjørelse og oppgjør.
Det jeg ønsker er at det følges mere opp når forsikringene blir høynet eller redusert. Det har jeg ikke opplevd.
utmerket jobb og kort behandlingstid.kjempefornøyd
Veldig rask behandling og ingen «frem og tilbake».