Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kasteball av saksbehandlerer, ekstrem trenering av saken 2.5 år ansvarsfraskrivelse. Har snakket med både spesialter og advikater som har felt innen hussopp, fremtind blir gjennomgående beskrevet å ha denne fremgangsmåten. Han ene kalte dem bøller, som de er STYR UNNA
Liten interesse og oppfølging. Jeg selv måtte ta mye av initiativet. Forventet bedre oppfølging,
Lettvint saksgang og enkelt å melde skade. Rask avgjørelse og oppgjør.
Det jeg ønsker er at det følges mere opp når forsikringene blir høynet eller redusert. Det har jeg ikke opplevd.
utmerket jobb og kort behandlingstid.kjempefornøyd
Veldig rask behandling og ingen «frem og tilbake».
Helt forferdelig kundeservice og behandling av sakene! Både når vi hadde innbrudd og når vi ble syk på bryllupsreise! Ble møtt med mistillit fra start når jeg meldte inn innbrudd. Som både vi og sameiet hadde anmeldt, så mente de at vi ikke hadde hatt innbrudd? At vi hadde funnet på det selv? Anbefales virkelig ikke! De tar heller ingen selvkritikk!