Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Positive: gir raskt svar. Negative: forskjellsbehandling av kunder med samme skadeårsak. Kundebehandler med liten kommunikasjons kompetanse.
Dyktige,hyggelige,imøtekommende og ikke minst effektive
Raskt oppgjør, med enkel behandling, meget fornøyd.
Registrering av skade ble gjort på nett. Kjapp tilbakemelding med skade nummer som jeg oppga til Bavaria. Leiebil på plass ved levering av bil. Enkelt og greit skadeoppgjør.
Ikke så lett å få til en gjennomgang av forsikringen. Ang.dekkning, prisoppgang. Går på nett, men hadde ønsket en fysisk kontakt
Meget fornøyd med saksbehandling og oppgjør. Kan anbefale innboforsikring fra Fremtind
Fra en oktober til november økte mine forsikringer med kr 223, hvilket tilsier over 10 % økning, noe jeg synes er en enorm økning i en periode hvor alle andre utgifter også øker.