Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig oppfølgning fra forsikringsselskapet i behandlingen av forsikringssaken
Flink saksbehandler, har dessuten alltid vært fornøyd med Fremtind.
Har hatt to saker siste året (bil og fryseboks). Ryddig og greit oppgjør på kort tid. Vært kunde her i mange år, og når vi plutselig fikk bruk for forsikringen ble dette en bra opplevelse.
Jeg ble positivt overrasket over den korte behandlingstiden for min sak. Etter ca 2 timer, fra jeg sendte inn, fikk jeg svar og saken var ferdig behandlet.
Rask behandling, flink ansatt, vi er super fornøyd med vår møte med dere.
De ga meg gavekort på summen istedet for pengene. Hadde jeg mottatt pengene hadde jeg fått mindre. En skitten måte å drive et firma på. Og det var ingen som sa noe om dette da jeg skaffet meg forsikringen.
Arrogante saksbehandlere. Tar lang tid å få behandlet saken. Styr unna Fremtind forsikring. Ingen digital oppfølgingssystem.