Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
To saker over to år nå med dårlig kommunikasjon, krangling om utbetaling og lang behandlingstid. Positivt at det gikk raskt når jeg sendte klage.
Var uheldig å kjøre på en hjort en sen kveldstime. Vel hjemme meldte vi inn skaden, og fikk tilbakemelding umiddelbart om at skademelding var mottatt, at skaden ble dekket uten bonustap og uten egenandel, og at leiebil inntil 45 dager var inkludert. Vi fikk to alternative verksteder å kontakte påfølgende arbeidsdag. Bilen ble satt inn, leiebil overtatt og ettersom vi skulle på en ukes bilferie, dro vi av gårde med "ny" bil. Vel hjemme igjen hentet vi som avtalt vår egen bil igjen. Det er flott å oppleve så god service i alle ledd!
Det er et bra selskap, men i min siste sak tok det for lang tid fra innmeldt til oppgjør.
Gir ikke tilbakemelding på mail . Svarer når det passer de . Setter seg ikke inn i saken .
Har nå måtte bruke forsikringen for andre gang ang ødelagt / druknet telefon av husets ungdommer - veldig fornøyd👍
Selskapet har behandlet våre saker på en på alle måter god måte!! At ting nå i koronperioden har tatt noe tid er fullt forståelig.
En tlf med saksbehandler , god forklaring på hva jeg skulle gjøre.. sendte bilder i retur på e-post og vips innen 10 dager var saken avgjort og penger på min konto... Raskt og effektiv behandling..