Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har barneforsikring i Fremtind. Min sønn ble påkjørt av en bil og hardt skadet i september 2015. De to andre forsikringsselskapen som er involvert i saken har tatt personlig kontakt flere ganger, de har forholdt seg til sakkyndiges uttaler og betalt ut forsikringssummen for 6 mnd siden. Fremtind, som er vårt eget selskap, har vi ikke hørt noe i fra siden ulykken. Ingen utbetaling, ingen hjelp og nå skal de krangle på sakkyndig utredning. Om man kan unngå å tegne forsikring hos dette selskapet, bør man det! Ikke kan de nås på telefon eller Mail heller. Brukte forøvrig tre uker bare på å melde skaden, da dette var så komplisert å gjøre elektronisk. Man kan fremdeles ikke kommunisere med Fremtind elektronisk i forhold til barn feks. Problemer man ikke opplever hos andre selskap.
Hadde en skade på bil i forbindelse med viltpåkjørsel. Skaden ble dekket uten diskusjon, alt gikk som man forventer det. Leverte bilen til ønsket verksted, alt gikk som smurt. Godt fornøyd med både Fremtind og Kverneland Bil Åsane som tok seg av skaden.
Meldte skade på nett, og fikk svar innen en time. Fikk velge verksted fra liste, med flere alternative tidspunkt for takst av skade. Meget fornøyd.
Hadde en tvistesak med bolig utleier. Rask og enkelt å få advokat hjelp gjennom forsikringen. Fikk dekt 75% av utgiftene. Vant saken takket være advokat hjelpen Jeg fikk dekt.
Rask til reagere. Har fått positivt inntrykk. Faglig dyktige.
Hatt både saker som gjelder reiseforsikring og hjem/innbo. Løst veldig raskt og med fantastisk oppføling og service underveis.
De gangene jeg har hatt skadesaker har det fungert helt utmerket. Raske oppgjør og hyggelige Saksbehandlere.