Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Siden det gikk for lang tid på svar om jeg fikk dekket ødelagt koffert på reise. Da var tiden ute til at jeg kunne kontakte flyselskap. Hadde to flyselskap på turen. Trodde reiseforsikring dekket alt som hadde med reise å gjøre.
For meg så er jeg veldig fornøyd så langt med Fremtind Forsikring
Dyktige folk til og behandle skaden. Skaden skjedde i Spania så det ble en del språkproblemer.
Masse tekniske problemer. Får beskjed om at jeg ikke har forsikring når jeg har. Absolutt ingen ydmykhet å spore. Kunden har alltid feil, er tydeligvis deres motto.
Har bare posetive ting, så lenge eg har vært kunde hos dere👍
Jeg er meget godt fornøyd med Fremtind forsikring. Rask behandlingstid.
Dårlig dekning på forsikringen. Hvis man på reise mister en gjenstand, den blir stjålet eller skadet bør ikke ha noe si i fht om man får erstatning. Hvordan kan man egentlig vite om det man tror at man har mistet egentlig er stjålet. Anbefaler å tenke på ordlyden når man melder.