Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyktige folk til og behandle skaden. Skaden skjedde i Spania så det ble en del språkproblemer.
Masse tekniske problemer. Får beskjed om at jeg ikke har forsikring når jeg har. Absolutt ingen ydmykhet å spore. Kunden har alltid feil, er tydeligvis deres motto.
Har bare posetive ting, så lenge eg har vært kunde hos dere👍
Jeg er meget godt fornøyd med Fremtind forsikring. Rask behandlingstid.
Dårlig dekning på forsikringen. Hvis man på reise mister en gjenstand, den blir stjålet eller skadet bør ikke ha noe si i fht om man får erstatning. Hvordan kan man egentlig vite om det man tror at man har mistet egentlig er stjålet. Anbefaler å tenke på ordlyden når man melder.
Raskt og enkelt å melde skade, raskt og greit oppgjør!!
Hadde forventet at de dekket reelle utgifter i forbindelse med flyforsinkelser i 16 timer. Misfornøyd med at familieforsikring ikke dekkes av eldste sønn på 20 år og bor hjemme.