Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna dette forsikringsselskapet! Svært lang behandlingstid! Fremtinds selvoppnevnte takstmann befarte ikke vannskaden og kom med 4 ulike mulige skadeårsaker(!!) Ble behandlet som kontortakst. Ingen konklusjon på skadeårsak. Forferdelig kundebehandling.
Jeg er ferdig fornøyd med forsikringen foreksempel kundebehandling og tiden.
Saks behandlingen tik litt tid men når saken val oppklart så gikk alt bra og rask oppgjør
Veldig god forsikring som dekker de behovene jeg har til en dyreforsikring.
Var uheldig og knuste skjermen på mobilen min hjemme, men hadde heldigvis god innboforsikring. Sak ble opprettet og telefonen straks sent inn. Kjapp og smertefri prosess . Eneste minuset var egenandelen på 1k her ser jeg Gjensidige er mer frempå og oppererer ned 500,-
Svært fornøyd med måte de har løst det. Kan ikke se for meg å løse det bedre.
Rask og god behandling fra saksbehandler. Fornøyd med Fremtind.