Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen kompetanse, ingen fungerende internettside og ingen kundeservice. Hvorfor skulle et forsikringselskap begynne å rote med Autopass??? Og akkurat nå som jeg skulle bytte bil og flytte avtalen. Lite sannsynlig at Fremtind vil refundere bompenger ny eier påfører min avtale?? (Ja- lite sannsynlig)
Jeg her fremtind via LO favør som visstnok skal være «det beste». Men min erfaring er dessverre det motsatte. De svarer umåtelig tregt, og bruker lang tid på å «behandle» etter å be om umulig informasjon, noe som burde ha vært kommunisert umiddelbart ved skade og tap. Fint det er inkludert i LO favør, men jeg må nok tegne ny innbo hos Storebrand eller Gjensidige som ordner opp umenneskelig raskt.
Rask og ryddig saksgang. Hva mer kan en forlange. Pluss i margen for min saksbehandler.
Saken var enkel å melde inn. Det tok kort tid før saken var behandlet og oppgjøret var på konto. Raskt og effektivt!
Raskt oppgjør, lite arbeid, god informasjon underveis
Saken min gjaldt legebesøk/medisinkjøp på reise. Ble møtt med forståelse og velvillighet
Profesjonell og rask behandling av saken. Hyggelig saksbehandler. Meget rask behandling av saken