Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Uklare behandlinger der tillit ikke er tilstede og en utstrakt dårlig kundebehandling i en svært krevende situasjon der FT stiller urimelige krav og opptrer kundefiendtlig.
Jeg blir bestandig behandlet bra, men synes at veldig mye er blitt digitalt. Har opp daget at det går an å chatte og det hjelper. Da kan man få en telefon også. Jeg som er gammel savner personlig kontakt.
Jeg er lo medlem og har fått svært gode avtaler til en rimelig pris. Det er også veldig god kundeservice og oppfølging.
jeg vært veldig fornøyd med forsiktig de har betale alt eller Jeg har ikke mistet bonus så det var ganske bra :)Det tar litt tid å svare men det var alt OK
God informasjon fra de ansatte. Meget rask behandling og oppgjør. Hyggelige folk på befaring i hjemmet.
Greit og raskt oppgjør. Fikk klare svar på hva som ble dekket. Egenandel på 2000 kroner ble opplyst, men kunne vært mindre.
Opplever kontakten med Fremtind som effektiv og særiøst.