Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk en stor skade på spinnakeren til min seilbåt under trening dagen før første seilas i regattasesongen her i Stavanger. Seilet ble reparert i tide før regattastart - med knappest mulige margin. Jeg sendte forespørsmål om forsikringen også dekker seil, og det gjør den, iallfall når seilet kan repareres. Jeg sendte skademelding og fikk oppgjør i løpet av veldig kort tid. Kjempefornøyd både med seilmakeren og Fremtind!
Veldig bra kundebehandling og oppgjør av reiseforsikring
Har hatt to tilfeller der jeg måtte bruke forsikringen , begge gangene var det bare hyggelig og hurtige tilbakemeldinger, behandlingen av sakene gikk utrolig fort.
Det er enkelt å melde skaden,og svar kommer raskt.
Jeg har hatt Fremtind til alle mine forsikringer i alle år! Er kjempefornøyd over all behandling derfor!
Ble bekreftet å se bort fra en faktura som ikke stemte også fikk jeg plutselig enn inkasso varsel på dette. Endte opp med å bli avregistert fra forsikringa og bilen. Hadde avtalegiro så alt skulle skje automatisk, men det klarer ikke Fremtind å levere med.
Mobilverdi var under 2000kr Registrerte sak digitalt på innboforsikring. Behandlet på 2 dager. Ble sendt login info på mail og sms. Fikk valget mellom gavekort eller penger på konto. Angav hvor og hva jeg skulle kjøpe og fikk ett digitalt gavekort som skulle dekke beløpet.(litt forvirrende, trodde gavekortet var mobilen) Brukte gavekort i nettbutikk og fikk tilsendt ny telefon