Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saken ble raskt behandlet. Vi hadde en vogn som ble ødelagt i påkjørsel. Vi fikk tilbake minimum på 1200,-. I svaret var det limt inn en gammel vogn med samme merke som var slitt uten, uten utstyr og ikke i nærheten av den vi hadde som er en mye nyere modell. Opplever det som frekt og uprofesjonelt å sende med en slik annonse som overhode ikke er sammenlignbar. Kommer til å si opp alle forsikringene vi har hos Fremtind. Dette er rett og slett ikke godt nok. Dårlig saksbehandling og service.
Jeg er helt misfornøyd med denne forsikringen, og jeg vil ikke anbefale det til noen.
God service og rask saksbehandling. Da jeg etterspurte mer informasjon, så fikk jeg det neste dag.
til nå raske og gode svar, greie løsninger på nett
Har ikke hatt så mange saker Men de jeg har hatt er jeg meget godt fornøyd med behandlingen
Som trofast kunde gjennom mange år er jeg godt fornøyd med Fremtind Forsikring.
Benyttet app for å beskrive skade og kontaktet verksted selv. Derfra gikk alt ‘automatisk’😄