Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ryddig og profesjonell behandling. Serviceinnstilt kundebehandling.
Kjapp saksgang, greit oppgjør 👍 Tok selv kontakt med verksted for Takst. Ulykken skjedde en Onsdag å allerede Fredag ringte saksbehandler. Etter ca en uke var oppgjøret i orden👍
Jeg er meget godt fornøyd med behandlingen av dere. Dere tok tak i saken fort og sente takstmann fort. Som var veldig i møterommene.
Raskt og bra oppgjør. Tydelig og skriftlig kommunikasjon med saksbehandler.
Fikk oppgjør for savnet koffert to uker etter hjemkomst fra Spania og hele beløpet refundert.
Styr unna innboforsikring. Erstatter ikke ting under 2000, minimumsbeløpet var tidligere 1000kr. Ikke alle synes 2000kr er lommerusk.
Det må bare oppleves av kundene om de oppfører deg som folk da er jo en forusettnig🤗