Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandler var imøtekommende. Han stolte på mine dokumenterte opplysninger og satte erstatningsbeløpet øyeblikkelig inn på min konto. For noen år siden opplevde jeg den samme positive imøtekommenhet etter at min mann trengte legehjelp i Budapest. Min mann betalte lege-utgift på stedet. Forsikringsselskapet ble kontaktet straks etter hjemkomst pr telefon. Utgiften til lege kunne dokumenteres og summen ble straks satt inn på bankkonto.
Billig og bra 👍 når man er med i fagforbundet, så det er berre å melde seg inn både her og der.
Betaler forsikring i dyre dommer, men får aldri tilbake enn drit når man skal ha hjelp til noe.
Det er kort tid fra meldt skade til saksbehandler tar kontakt. Kan tenke meg å ha mulighet til å ringe en saksbehandler ved en eventuell skade.
Første gangs opplevelse ved skade. Meget tilfredsstillende!
Enkel og grei utfylling av skademelding og hurtig tilbakemelding
Jeg opplever at ansvaret for å kartlegge årsak til skaden ble lagt over på meg. Når jeg sendte indikasjon på hva som kan være årsak til skaden så fikk jeg raskt avslag. Jeg hadde forventet siden jeg har den beste forsikringen fra DNB/Fremtind at det ble sendt ut en takstmann på vegne av forsikringsselskapet som kunne gjøre en grundig vurdering. I mitt tilfelle var det snakk om skader pga vann inn fra tak eller pipe.