Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd med skadeoppgjøret. Jeg er medlem av Norsk Sjømannsfotbund. Og dermed medlem av LOfavør.
Rask behandling av saker. Unntaket er koronnaperioden, men det er forståelig. Kundesenteret gir god veiledning og tips jeg måtte tenke på når kameraet mitt var stjålet. God dekning i avtalene. Men hadde vært fint om fritidsbolig Toppdekning også dekker skader på gjenstander fra nærmeste bilParkering til hyttebygning når det ikke er bilvei frem til hyttebygningen.
The case was treated in reasonable time with the good result. No problems at all.
Veldig god og rask service. 👍🏾😊 Utmerket saksbehandling.
Saken tok lang tid og få ferdig saksbehandle. Oppgjøret i mitt tilfelle ble lavt uvist av hvilken årsak (takstmann/saksbehandler) og stor egenandel.
Innrapporterte skade den 24. mars. Intet svar ennå. Har ringt to ganger; måtte vente 20+ minutter i telefonkø. Begge gangene når man er "nummer én i køen", så bryter forbindelsen. Sendte e-post også for ei uke siden. Også denne har blitt ubesvart (eller ignorert). Tilmed Europeiske var bedre enn Fremtind.
Veldig grei og rimelig forsikring. Flott at man opparbeider seg en slags bonus på dyreforsikringen. Opererte hunden min, og betalte under 200 kr i egenandel