Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling,hyggelige saksbehandlere. Håper på godt samarbeid vider ved behov
Litt lang behandlingstid. Høy egenandel og utregningen av verdien på gjenstand gjør at det blir vanskelig å skaffe seg noe nytt/brukt etter oppgjør.
God dialog, rask håndtering, tilbakemeldinger og oppgjør.
Enkelt å sende inn. Rask tilbakelevering. Fikk i retur en strøken «ny» telefon
Avslag på erstatning av sofa,då eit telys eksloderte,totalt uforskyldt,og måtte forflyttast ut,og som førte til store øydeleggelsar på sofa.
God service. God informasjon underveis. Rask utbetaling.
Det burde hvert bedre tilbakemelding og informasjon når du melder inn en sak om hvordan du skal forholde deg videre.. I vårt tilfelle var det brann og prøvde å ringe dagen derpå om hvordan vi skulle gjøre det med kost/ losji, klær osv.. Da hadde vår saksbehandler reist på ferie og fikk beskjed om å legge ut selv.. Ellers var det ryddig og greit med oppgjør..