Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det burde hvert bedre tilbakemelding og informasjon når du melder inn en sak om hvordan du skal forholde deg videre.. I vårt tilfelle var det brann og prøvde å ringe dagen derpå om hvordan vi skulle gjøre det med kost/ losji, klær osv.. Da hadde vår saksbehandler reist på ferie og fikk beskjed om å legge ut selv.. Ellers var det ryddig og greit med oppgjør..
Rask behandling av saken, og at reperasjonen ble fort utført.
Feil opplysninger om egenandelen oppga 9000 når det står 8000 på mine papirer
Hele prosessen var svært enkelt, og det tok lite tid. Genialt at du kan sjekke hva forsikringen dekker på forhånd.
Det var bra at forsikringsselskapet tok seg av alt det praktiske ift andre forsikringsselskap som var involvert i saken vår. Bilen var i en kjedekollisjon og ble kondemnert. Det tok ca 3 uker til saken var ferdig behandlet og vi hadde fått pengene på konto.
Alt er bra,bra ,bra folk kjenner jobbene sine og rutinene.
Bra kundeservice . Fikk fort skadeoppgjør . Kan anbefaler sikker om noen spør .