Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skulle bruke LO samleforsikring, ingen på telefon kunne hjelpe med det og de prøvde pushe på at jeg skulle bruke min private forsikring i stedet. To nesten to uker fra jeg var i kontakt med forsikringselskapet første gang til jeg traff en som kunne hjelpe meg. Dette var først etter jeg spurte om navn og telefonnummer til vedkommende slik at noen høyere i systemet kunne ta kontakt og fortelle hvordan det skulle gjøres. Fremtind er ikke er forsikringselskap jeg hadde valgt om jeg ikke var LO medlem.
Veldig fornøyd raskt levert. Raskt levert av kundebehandler , det betyr meget for eldre.
Basert på egne erfaringer, er fremtind et selskap å anbefale.
Raske tilbakemeldinger på saken. Enkle skjemaer og fylle ut for å melde skader. Ser forsikring i nettbanken
Veldig hurtig respons fra saksbehandler, og raskt oppgjør.
Bra top servise hyggelig ansatter har stor forståelse og løser problemen fort Jeg er takk nemlig og helgdig at jeg er kunde hos dere
Min opplevelse er en hyggelig person i andre enden ble møtt m forståelse for situasjon. Opplever det vanskelig å få fagkyndig vurdering utifra beskrevet oppstått situasjon. Fikk råd å kontakte Forbrukerrådet.