Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er veldig godt fornøyd med Fremtind Forsikring, billige, god oppfølging, og god dekning på mine forsikringer. Kjell E.O.
God service, raskt oppgjør. Veldig god saksbehandler som kom med nyttig opplysninger. Gjør det beste for kunden.
Ingen informasjon om status i saken. Gikk kjapt å få på plass takstmann, men behandlingstiden var lengre enn forventet og ingen informasjon om hva som skjedde.
Stort sett alltid fornøyd med mitt forsikringsselskap Fremtind, rask behandlingstid.
God og rask oppfølging fra saksbehandler i skadesak.
Fikk skade i førerdør da en annen sjåfør rygget sin bil ut ifra gårdsplassen og traff vår bil. Vi hadde Fremtind begge to så ingen problemer med oppgjør.
Usaklig mistenkeliggjøring, håpløs lang saksbehandlingstid, frekk saksbehandler, dobbel så dyr forsikring som hos Storebrand. Bare å holde seg langt unna Fremtind forsikring. Jeg har aldri brukt forsikring tidligere, og trodde jeg skule få besøk av takstmann, men det var en ekstern konsulent som jobber med avdekking av forsikringssvindel. Han la en diktafon på bordet og plutselig satt jeg i avhør. Var uheldig å komme nedi med propellen og et lite øyeblikk etterpå var jeg uheldig å komme borti moloen med skroget slik at det tilkom noen mindre riper. Fremtind spekulerte i om jeg hadde gjort dette med vilje, uten at jeg kan forstå hvordan jeg skulle ha noe å tjene på dette. Det kunne heller ikke de forklare meg! Det var laveste lavvann på 57 år og sterk vind, helt ny båt. De hengte seg opp i at forsikringen var tegnet samme dag som ulykken skjedde, altså samme dag jeg hentet båten fra forhandler. På spørsmål om det er vanlig å tegne forsikring før man faktisk eier noe, fikk jeg ikke svar. Ekstremt uprofesjonelt selskap, som tar cirka dobbel pris sammenlignet med Storebrand.