Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter at jeg hadde betalt innboforsikringen min for et helt år frem i tid tok jeg kontakt med dem og fortalte at det nå bor 2 personer i boligen og ikke en person som da jeg betalte regningen. Jeg spurte spesifikt om det hadde noe å si, og da fikk jeg til svar om at de har oppdatert antall personer i boligen og at de kunne oppgradere mine andre forsikringer til X pris.. Dagen etter fikk jeg en faktura på over 220kr, og da jeg kontaktet kundeservice om hvorfor jeg ikke ble informert om prisøkningen (da jeg spurte om det hadde noe å si) fikk jeg et frekt svar om at de hadde gjort endingen jeg ba om og at det bare var a bla opp. Jeg byttet forsikringsselskap til Storebrand samme dag for 500kr mindre/år. Det er ikke pengene, det er prinsippet.
Jeg har alltid følt meg velkommen hos Fremtind, når jeg ringer er de super vennlig.
Jeg er nå trygg på at mine forsikringer i Fremtind hjelper meg når jeg trenger hjelp.
Mitt krav mot reiseforsikringen i forbindelse med en avbestilling ble enkelt og hurtig behandlet elektronisk.
Utmerket saksgang,hurtig og effektivt.Greit å fylle ut fra nettsiden.Hurtig oppgjør
Trygt og godt. Kunnskapsrike og effektive. Svært behjelpelige da de løste min sak raskt og uten problemer.
Har bare gode erfaringer med dere. Anbefaler dere til alle mine kontakter.