Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask tilbakemelding og rask behandling. Følte meg godt ivaretatt.
Godtok et tilbud på forsikring som viste seg å være for godt til å være sant, dekningsgrad var vesentlig nedjustert i forhold til tidligere forsikring og det endte med en vannlekkasje fra ekstremvær ikke hadde noe dekning, istedenfor å faktisk justere prisen så justerte de på tilbudet som jeg trodde var på samme nivå eller bedre dekning enn før…
Hjelper kjapt og godt. Lett å sende inn skader via nettbank.
Raskt og korrekt. Alt veldig korrekt og raskt oppgjør.
Fikk hjelp av engasjert saksbehandler. Saken løst raskt.
Fikk beskjed hva jeg måtte skaffe av opplysninger av brillen. Etter det var det rask behandling og tilbakemelding til meg.
Ingen kommunikasjon med saksbehandler. Snakket med forskjellige på kundeservice, og fikk forskjellige svar.