Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk beskjed hva jeg måtte skaffe av opplysninger av brillen. Etter det var det rask behandling og tilbakemelding til meg.
Ingen kommunikasjon med saksbehandler. Snakket med forskjellige på kundeservice, og fikk forskjellige svar.
De er raske i saksbehandling og jeg har alltid fått god hjelp når jeg har hatt behov.
Skulle gå 3-5 virkedager men har ennå ikke fått den tilbake. Har snart gått 3 uker og det er veldig dårlig. Da det er en Huawei trenger jeg den for å laste opp bacup og legge på ny telefon.
Når behandlingstiden er ett døgn, kan det neppe gjøres bedre.
Jeg har alle forsikringene mine hos Fremtind. Har hatt behov for å bruke alt fra skade, reise, innbo og kjøretøy forsikring. Det har aldri vært noe problem med å løse saken på en fornuftig måte. Er man LO medlem, så har du ingen grunn til å ikke velge Framtind
Da jeg ble syk i utlandet og ringte forsikringen min, fikk jeg ikke svar på telefonen. Ringte flere dager og stod timer i telefonkø, men samtalen ble avbrutt. Da de ringte tilbake dager etter, fikk jeg beskjed om at de skulle hjelpe meg, og fikse meg nytt fly hjem, men de ringte meg aldri tilbake. Måtte bestille fly selv, og fikk ikke alle pengene tilbake, som lovt.