Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde saksbehandler som respektfull og ryddig. Oppgjøret ble kjapt ordnet.
Meldte 1 sak og fikk rask avgjørelse av hyggelig person. Meldte sak 2 og fikk rask avgjørelse av annen hyggelig person
Vi er veldig fornøyd. Melder skade og lettforståelige skjemaer å fylle ut. De ringer å spør ved den minste mistanke om at det kan bli en misforståelse. Og veldig rask saksbehandling.
Tok 4 dager å få ny mobil etter skjermen ble knust
Rask og god service der eg føler at dette er mitt selskap og som eg kan lite på er der for meg!
Raskt og enkelt oppgjør. Null stress. Klar kommunikasjon.
Fikk en skade på parkert bil og sendte straks melding med bilder med mål samt hva jeg mente hadde skjedd. Det tok Fremtind over 4 mnd før de fant ut at de måtte komme ut å ta bilder med mål. Bildene de tok og som de baserte sin konklusjon på var helt like mine. Saksbehandlere underveis var ikke behjelpelige og ingen kunne svare hvor saken var i prosessen.