Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk en skade på parkert bil og sendte straks melding med bilder med mål samt hva jeg mente hadde skjedd. Det tok Fremtind over 4 mnd før de fant ut at de måtte komme ut å ta bilder med mål. Bildene de tok og som de baserte sin konklusjon på var helt like mine. Saksbehandlere underveis var ikke behjelpelige og ingen kunne svare hvor saken var i prosessen.
Har intet å bemerke! Dårlig skadeforsikring på bil!
Raskt svar, veldig effektiv gjennomgang av min skade. Vi angrer ikke på at vi byttet til dere i påska.
Respektløs behandling av meg som kunde, og total mangel på serviceinnstilling med sin provokative fremtreden i samtale som kun dreide seg om én ting, å slippe å skulle måtte dekke en skade.
Rask tilbakemelding, og veldig god informasjon. Følte meg veldig godt ivaretatt.
God service og hurtig oppgjør. Det var enkelt å fylle ut skjemaet. V
What an absolute disappointment in your company. Not offering the protection you are selling the customer. I was stuck for NINE days overseas, accumulating an incredible amount of bills and debt, got completely screwed by United Airlines, and then by my insurance company. I have been paying every month for 5 years for what was supposed to be the best protection possible, and never made a claim until now when I desperately needed your help. I would expect this appalling service from an American airline company (who have refused to refund us/compensate us), but definitely not from a Norwegian insurance company. I am definitely switching insurance companies as soon as possible - and getting as many of my colleagues to switch as well. You need to review your policies because leaving a customer hanging like this is unacceptable. The reason for my claim being denied is beyond ridiculous, immoral, unfair, and overall repulsive. Thanks for leaving me in financial distress, you thieves.