Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundebehandling, informasjon, behandlingstid, pris; meget bra
Har hatt lite befatning med skader, men fikk skade på ny bil. Skade saken ble raskt og ryddig behandlet
Alt ifbm saksbehandling tok alt for lang tid. Dårlig oppfølging fra verksted
Var uheldig og kjørte ett terrassebord inn i siden på en annens person sin bil. Får beskjed Fremtind at de ikke dekker sånne skader da de innser dette som ett uhell.
Vi hadde vært uheldige å fått en skade på bilen vår. Tok kontakt med Fremtind forsikring og alt fra registrering av saken, kundebehandling, informasjonen underveis, verkstedet og leiebilfirma fungerte perfekt. For oss 6 av 6 mulige !
Bare rot mellom saksbehandlere, takstmann og fagfolka, alt stoppet opp, de bare skylte på alt mulig. Det tok over 6 mnd få ordnet alt. Finn en takstmann som vet hva han driver med. Ha kun en saksbehandler, ikke hele kontoret med verdensmestere, som ikke vet hva de driver med.
Lurt å ta øvelsen Holde tett kontakten med selskapet.