Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var uheldig og kjørte ett terrassebord inn i siden på en annens person sin bil. Får beskjed Fremtind at de ikke dekker sånne skader da de innser dette som ett uhell.
Vi hadde vært uheldige å fått en skade på bilen vår. Tok kontakt med Fremtind forsikring og alt fra registrering av saken, kundebehandling, informasjonen underveis, verkstedet og leiebilfirma fungerte perfekt. For oss 6 av 6 mulige !
Bare rot mellom saksbehandlere, takstmann og fagfolka, alt stoppet opp, de bare skylte på alt mulig. Det tok over 6 mnd få ordnet alt. Finn en takstmann som vet hva han driver med. Ha kun en saksbehandler, ikke hele kontoret med verdensmestere, som ikke vet hva de driver med.
Lurt å ta øvelsen Holde tett kontakten med selskapet.
Jeg betaler regninga, når den kommer! Og når det gjelder selve forsikringssaken, så har det gått greit med forsikringsbehandlingen når bilen min er blitt påført en skade!
Bedre blir det ikke jeg sendte inn krav etter ferien var gjennomført. Behandlingstiden var noen få dager og beløpet påk konto 3 dager etter det.
Kan desverre ikke finne noe bra med selskapet. Vi har vært kunder i sparebank 1 i mange år, og totalkunde siden 2017. vi har hatt to forsikringsaker de siste 2 årene, og det er lang saksbehandlingstid, og vanskelig å komunikasjon i skadesaker.