Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Samboeren min var veldig lei av at mobilen hennes spontant gikk i svart skjerm uprovosert. Mobilen var under 2 år gammel, og hadde en liten ripe på toppen av skjermen, som var 1 år gammel. Etter at vi prøvde å sende den som en garanti og reklamasjonssak, fikk vi den rett tilbake med at den hadde fått fysiske skader fra brukeren, og skulle repareres på samboerens regning. Fremtind kom og hjalp her, og sa at forsikringen dekker her, siden reklamasjonen ikke gjorde det. Fremtind dekket 60% av regningen, og det ble en fin opplevelse for oss. Tusen takk for hjelpen Fremtind, angre ikke på kjøpet av forsikring hos dere.
Alltid vært fornøyd med behandling av forsikrings saker. Ryddig og greit. Men desverre greide dem ikke denne gangen å matche prisen til et annet selskap.
Fremtind reiseforsikring dekker ikke skadet bagasje.
Skjema må fylles ut grundig når en melder skade. Alle disse punktene sørger for at selve vurderingen og oppgjøret kan gjøres effektivt. Kort ventetid og ingen problemer.
Rask, kundevennlig og proff saksgang hver gang vi har hatt behov for hjelp. Kunne ikke vært mer fornøyd som kunde. I tillegg hyggelige saksbehandlere gjør at Fremtind Forsikring fremstår som klasseeksempel på utmerket bransjenorm. 😊👏
Bra fornøyd med effektiviteten Oppgjør utbetalt uten noe diskusjoner
Kjapp saksbehandling Enkelt å fylle ut skjema for hva som hadde skjedd