Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Flotte medarbeidere som bidrar til god opplevelse ved skade.
godt fornøyd med bruk av forsikring da vasken ble ødelagt.
Barn ikke inkludert. Må ha egen forsikring. Aldri hørt om før. Gå for europeiske👍🏼
Forsikringsselskap har gitt feil informasjon som har ført til masse ekstra arbeid på kunde. Min stasjonærdata fikk vannskade. Verksted som utførte service, sa at reparasjon er ikke lønnsom. Forsikringselskapet har ignorert beskjeden og har betalt kun for deler av dataen. Nå må jeg finne et annet verksted og få en ny servicerapport og få de til å fikse dataen, selv om reparasjon ikke er lønnsom. Når man står i en vanskelig situasjon, så er det viktig å få riktig informasjon. Mye av feilinformasjon kunne blitt unngått via en telefon.
Rask og ryddig prosess. Enkelt å melde inn saker, nettsidene er oversiktlige og man får hurtig bekreftelse på innmeldt sak med skadenummer.
Veldig bra! Rask saksbehandling og ok priser. Anbefales!
altfor rigide og firkantede. vi har reiseforsikring for å få hjelp når vi trenger det, men det er alltid en paragraf som de viser til at da gjelder den ikke osv.