Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Her har man et forsikringselskap som gir deg et generelt forsikringsbevis, med punkter som ikke gjelder for deg. Jeg har trodd at dette er ting som er dekket fordi det har stått i papirene mine, dette er altså ikke riktig. Forsikringen forventer at man skal kunne lese og forstå teksten «bak» linjene. Altså en tekst som ikke står. Blant annet står det i mine papirer i klartekst at i karantene tiden på 20 dager dekkes ikke SYKDOM ( det står ikke noe om skade, men det dekkes «selvfølgelig» ikke). Det står ikke noe om at livsforsikringen ikke dekkes. For meg er ikke dette en selvfølge da livsforsikring er en egen forsikring man betaler ekstra for. De har frekke kundeforhandlere som heller ikke klarer å svare verken på det ene spørsmålet eller det andre. Jeg hadde styrt unna om du har tenkt å få deg hundeforsikring. Dette forsikringsselskapet har ikke noe kunnskap om hundeforsikring!
Dårlig oppfølging, svare ikke på e-post med spørsmål men oppfordre og sende inn om man har det.
Lang behandlingstid, lite informasjon og ingen som tok tak i saken før jeg truet med å forlate Fremtind. Møtte kun en person som var kompetent og tok tak i saken av alle gangene jeg ringte. Tusen takk til (anonymisert) som tok tak og fikk avsluttet saken vår. Deg gir jeg toppkarakter for måten du ordnet opp på da jeg var frustrert og drit lei.
Min opplevelse var selvsagt veldig trist idet skaden oppstod, men så ble alt snudd til en positiv opplevelse da jeg opplevde forsikringsselskapets håndtering av saken. Enkelt, ryddig og greit.
Blir ikke tatt alvorlig, og håpløst å få utbetalt skadeoppgjør ! Mine erfaringer er negative, dessverre.
Veldig enkel saksbehandling når uhellet er ute. Enkelt å melde skade.
Min oppfatning er at man betaler mye (topp kasko) og får svært lite igjen for det!