Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Første gangen jeg har hatt brukt for forsikringen min gjennom LO. Først ble jeg overrasket hvor lett og kort skadeskjemaet var og så ble jeg enda positivt hvor raskt forsikringsoppgjøret var. Fylte ut skadeskjemaet på en lørdag/søndag, mandag eller tirsdag fikk jeg svar om at pengene var på vei til konto, Tusen takk til saksbehandleren/Fremtind Forsikring.
Jeg har kun en erfaring med Fremtind etter bilskade. Jeg hørte ikke ett ord fra dem før jeg fikk mail om at saken var avsluttet, og at jeg mistet bonus. De var ikke interessert i evt mer informasjon om saken fra meg.
Fikk god og rask hjelp med kostnadene rundt ødelagt mat pga kjøleskap, og nå etter tyveri i kjellerbod. Vi slet en del med utfylling av skjemaer pga tidsavbrudd, men utenom det er jeg veldig fornøyd med kundeservicen.
Meget fornøyd kunde. Saken ble løst raskt og effektivt
Jeg er veldig fornøyd me Fremtind var raske, kundevennlige, lett og få tak i
Første gang jeg sendte inn en sak. Fikk beskrevet problemet, fikk etterspørsel på det forsikringen trengte. Fikk deretter en oppsummering på hva de kunne tilby. Så var saken løst. Imponerende!
Fikk raskt svar med begrunnelse for hvorfor forsikringen min ikke kunne dekke tapet. God tone i avslaget :-)