Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god og rask hjelp med kostnadene rundt ødelagt mat pga kjøleskap, og nå etter tyveri i kjellerbod. Vi slet en del med utfylling av skjemaer pga tidsavbrudd, men utenom det er jeg veldig fornøyd med kundeservicen.
Meget fornøyd kunde. Saken ble løst raskt og effektivt
Jeg er veldig fornøyd me Fremtind var raske, kundevennlige, lett og få tak i
Første gang jeg sendte inn en sak. Fikk beskrevet problemet, fikk etterspørsel på det forsikringen trengte. Fikk deretter en oppsummering på hva de kunne tilby. Så var saken løst. Imponerende!
Fikk raskt svar med begrunnelse for hvorfor forsikringen min ikke kunne dekke tapet. God tone i avslaget :-)
Bra saksbehandler. Fikk svar med en gang. Hun var veldig forståelig. Fryseskap virket ikke matble ødelagt.
Meget forbøyd ned hjelpen jeg fikk av selskapets representant i SR Bank