Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Behøver ikke si hvilke forsikringsselskap jeg hadde tidligere, har hatt de fleste de siste 30 år.. og alltid steg prisen ved forfall! Det ble en vane å sjekke rundt for å få bedre pris hos andre og det fikk jeg vel alltid. SÅÅ, valgte jeg Fremtind Forsikring for ca 4 år siden. Totalt sparte jeg faktisk 5000 kr pr år ved å gå over til Fremtind. De er kjappe på svar angående spørsmål .. og kjappe på oppgjør . Kjempefornøyd!
Veldig hyggelig og god service i telefon samtale. Hele beløpet til reparasjon var på konto innen to dager.
Rask behandlingstid, og god informasjon om regler. Jeg tenket regler kan endres på ødelagte klær i uhell på reise.
Meldte inn en korona-relatert reiseforsikringssak. 2 kommentarer til det: • Ble etter kun få dager oppringt av en hyggelig og imøtekommende saksbehandler vedrørende en uklarhet i dokumentene jeg hadde sendt inn. • Forsikringssum var på konto kun få dager etter det igjen. Inntrykk: Overraskende bra service - begge tomler opp!
Det var to ting som ble bra behandlet: fikk en habil takstmann raskt på stedet, ok oppgjørsrapport fra saksbehandler. Tok i bruk min kundeside og trodde denne fungerte som en kommunikasjonskanal. Fikk ingen tilbakemeldinger her. Klarte aldri å få direkte kontakt med saksbehandler pr. tlf. irriterende lang ventetid på å komme gjennom på tlf., min. 45-60 minutter. Har sendt mailer med konkrete spørsmål i forhold til forsikringsoppgjøret som ikke har blitt besvart. Fremtind må ta tak i disse tingene pr. omgående ellers tror jeg det kan bli stort tap av kundegrunnlag. Opplevd kundeservice og direkte informasjon pr. tlf. scorer på minussiden...
2 år på rad har vi opplevd flyreise bli kansellert av 2 ulike flyselskap. Etter lang kamp med flyselskapene om å få tilbake penger for billetter og reelle utgifter i forbindelse med å bli sittende fast i utlandet, i fjor før covid 19, tenker man at man tross alt har reiseforsikring. Men neida, med «utenomårsaklige» grunner, covid19 etc. er det full ansvarsfraskrivelse fra Fremtinds side og null hjelp å få,selv med dokumentasjon på at man har gjort som påkrevd: kjempet med flyselskapet først. Så for meg og min familie oppleves hele reiseforsikring som en falsk trygghet,som egentlig ikke hjelper da det trengs.
Jeg opplevde god informasjon fra saksbehandler og et raskt oppgjør. Saksbehandler tok kontakt under et døgn etter skaden var meldt. Oppgjøret kom under to uker etterpå.