Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god service, informasjon om hvordan jeg skulle gå frem i saken og rask behandling av saken
Jeg opplever at det er en for dyr bilforsikring. Liten informasjon om mine forsikringer.
Dårlig erfaring.Har vært medlem i Lo imange årOg når du ber om og få erstattet noe Så er svaret nei til erstattning.
Hadde en skade, som fikk rask saksbehandling. Ryddig og greit
Veldig bra service. Hyggelig samtale med kunderådgiver. Fikk raskt oppgjøret for skaden jeg ringte om.o
Vi var fire familier med samme reise som var bestilt i 2019, nå har vi prøvd å utsette reisen til 2021, men valgt å avbestille pga usikre reiseforsikring. Kundene i Europeiske forsikring fikk igjen pengene på dagen. Den ene kunden i Fremtid fikk også igjen, men vi som kunde to i Fremtind fikk ikke igjen penger. Vi får beskjed om at kunde nr en har fått utbetalt på feilt grunnlag. Jeg finner det veldig merkelig at tre av fire forsikringer skal betale ut. Her skal det sendes klage, og byttes reiseforsikring.
Positiv opplevelse, positiv og løsningsorientert saksbehandler