Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg startet som kunde i 1982 da det hete Samvirke og har vært fornøyd inntil for rundt 5-6 år siden, så kan vel ikke si annet enn at det var en fin tid:) Nå derimot er det bla veldig vanskelig å se forsikringer, og er det visse typer skader så er det en diskusjon som kunden til slutt gir opp. Har også forsikringer i andre selskap og det er som natt og dag.
Knust skjermen på mobilen 2 ganger på 1 mnd. Er så utrolig enkelt å melde inn på nettet.
Kjempefint betjening med god kunnskap.De prøver den beste for å løse saken og få kunder fornøyd.
Hjelper lite å få en ny tlf når vi allerede har kjøpt en, hvem går 1-2 uker uten tlf i dag? Vanskelig å få solgt videre…
Ting ordner seg selv. Har benyttet dyreforsikring. Dyrlegen sendte inn alle papir. Så gikk resten av seg selv.
Det er helt greit, til tider litt lang behandlingstid, og diverse andre ting Så er sånn greit fornøgd
Jeg hadde forsikret en verdigjenstand gjennom mange år. Da jeg skulle utløse forsikringssum, viste det seg at jeg ikke får igjen det gjenstanden koster idag men en bagatellsum grunnet "aldersfradrag". Total meningsløs forsikring hvor jeg har betalt mangedoblet premie ift forsikringssum. Forsikringen har altså ingen verdi. Dette burde vært gjort klart ved avtaleinngåelse.