Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt skjedde ganske raskt. Med både takstmann og håndverkere. Grei folk å snakke med på tlf, (når du kom gjennom) . Veldig fornøyd med Fremtind.
God og respektfull behandling. Gode på forklaring. Rask tilbakemelding og oppgjør. Har aldri hatt problemer av noen slag.
Jeg har ikke så mye å si, har bare vært i kontakt med dere med denne ene saken ennå. Men han som kom her var flink, høflig og service innstilt, så jeg er fornøyd!
Veldig fornøyd med saksbehandler og hjelpen jeg fikk gjennom behandlingsperioden. Rask tilbakemelding på søknaden.
Saken er belyst på en saklig måte med profesjonell og seriøs behandling. Kan selvsagt bli kortere telefonventetid, men å bli oppringt er ok.
Stor bedrift dom kjøpe ut andre som gir dårlig service. Dekker ikke fly kostnader med medisinsk erklæringer . Fikk meg å avbestille en tur før jeg sendt inn papirer . Nekte å erstatte .
Jeg har ikke noe og utsette på dere.Jeg føler redsel og det er ikke deres feil. Men at det finnes så OND sinnede mennesker er vanskelig og forstå, går her handikapet håper det blir gjort noe med disse menneskene,ønsker ingen i Verden skal oppleve dette.Marit som er langt nede.