Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt oppgjør ble fikset på 3 dager fikk ny mobil
Upersonlig, arrogant, likegyldig og halvhjertet. Ikke noe bra å nevne. Behandler saken ikke fullstendig og gidder ikke å ha enn samtale ved avslag. Har totalt betalt ca 50000 nok I forskjellige forsikringer og får ikke hjelp etter hærverk.
Virker litt vanskelig når man ikke er så flink på og bruke mail og Internett.jeg har passert 70 år.og synes Internett er litt vanskelig...
Fremtind tok kontakt dagen etter at skaden ble meldt, besøk av saksbehandler fra Fremtind som ga god informasjon om hva som kunne forventes. Fremtind formidlet fort kontakt med håndverksfirma som de benytter , dette firma organiserte og fulgte opp på en god måte.
Rask og god action på mine forsikringssaker. Veldig godt fornøyd.
Pluss: Hyggelige ansatte og grei løsning på min sak til slutt. Minus: -litt få opplysninger om alternativer. Litt upersonlig oppfølging. Lang ventetid på telefonen. Alt i alt, smør deg med tålmodigheten. Få opp blodsukkert før du ringer dem. Det tar tid men de prøver å finne løsninger.
Utmerked behandling. Fikk effektiv hjelp av kundebehandler, men som nevnt tidligere en betydelig økning av egenandel som jeg ikke visste om.