Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De nekter å samarbeide med Tesla. Treig avklaring av hva som må til for at forsikringen dekker batteri på Tesla. Noen fra et verksted må se på skjermen.. Ganske meningsløst. Tok fire måneder før skaden ble utbedret.
Vanskelig å komme ikontakt på telefon. Når jeg fikk kontakt hyggelig og hjelpsom saksbehandler som hadde tid til å hjelpe. Takk til saksbehandler
Meget fornøyd med hurtig saksbehandling og enkel utfylling av skademelding.
Har ingen lang erfaring men så langt bra. Ryddig og rask response. God bruker grensesnitt på websiden
Veldig fornøyd med forsikringsselskapet. Kan anbefale.
Urettmessig fradrag i oppgjør i form av «rabattordninger» - uten informasjon om denne rabattordningen, eller hvordan vi kan nyttiggjøre disse angivelige rabattene på en måte som gir mulighet til å erstatte alt som er tapt. I praksis sitter vi igjen med en betydelig, etter vår mening urettmessig, reduksjon i oppgjøret. Dette er helt urimelig!!!!
Det tok lang tid for å komme frem til riktig avdeling, saksbehandler på telefon . Når jeg fikk kontakt med riktig saksbehandler var det en hyggelig og effektiv mann . Fikk raskt oppgjør.