Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg trodde jeg registrerte en skade da jeg ikke vet om det er fra tidligere eier eller meg selv. Så satt verkstedet skaden som at det var min feil. Så trekker forsikringsselskapet meg fra 80% til 70(1gang) etter at jeg har takket nei til å bruke forsikringen. De ordnet opp, men jeg forventer faktisk en tlf fra dem før jeg selv må rydde opp... Er ikke fornøyd med service og er fult mulig jeg bytter selskap på alle forsikringene mine etter dette.
Jeg er fornøyd. Masse lykke til videre i jobben. 🌹
BAKRUNN FORDI VALGT FREMTIND ER VIA MIN BANKFORBINDELSE.FREMTIND GIR HURTIG TILBAKEMELDING OG MEGET GOD RESPONSTID.
Svært rask behandling av maskinskade på min bil. Måtte bytte motor etter havari.
Det dere lover muntlig og skriftlig må dere stå fast ved. Må kunne svare på spørsmål som blir stilt
Da bilen vår møtte Elgen, og ble vraket. Fikk vi bruk for forsikringen. Dette ble løst på en fortreffelig vis av takstmann, og en imøtekommende Fremtind forsikring. Fornøyd.
Ryddig og grei saksbehandling.Vil fortsette å bruke denne forsikringen.