Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fullstendig fraværende da vi ‘sto midt i’ ulykken. Den forsikringsansatte evnet ikke i det hele tatt å forstå den fortvilede situasjonen vi var i. Da vi dagen etter ba om veiledning i situasjonen, hva skal vi gjøre nå. Da fikk jeg beskjed om å ‘Lene meg tilbake’ og vente og la Verkstedet og forsikringsselskapet få arbeide i fred så ville jeg få beskjed, noe som viste seg å være helt feil. Imidlertid, det som fungerte var det økonomiske oppgjøret for den kondemnerte bilen og dekning av mine utgifter.
U serøs prosjekt leder , virker som det var omm å gjere å fjuske mest mulig.
Det går for langt tid, ifra skade tidspunkt til ferdig utført skade.
God service og kort behandling s tid, enkel utbetaling
Kan bli raskere å behandle saken, å si fra vis noe mangler.
God og oversiktlig forsikring. God hjelp npr skaden oppstår.
Veldig godt på svaret på saken og jeg er fornøyd med den.