Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var en kundebehandler i DNB som overtalte meg til å kjøpe forsikring. Enkelt og greit og forholde seg til informasjon man får om hvordan man skal få refundert utlegg i forbindelse med alvorlig sykdom når man er på reise i utlandet. I mitt tilfelle - covid i Spania under hele oppholdet. Vennlig og hjelpsom kundebehandler.
Gode på kundebehandling og på å følge opp saken! Enkelt system der man melder inn skade, og enkelt system som oppdaterer kunden på saken kontinuerlig.
Fantastisk respons, god tone fra saksbehandler og kjapt oppgjør!
Får hurtig svar, får et godt begrunnet forsikringsoppgjør og pengene utbetalt med en gang. Mnd-avgiftene har økt noe de siste to årene, men er fortsatt akseptable.
Har hatt gode opplevelser med oppgjør tidligere, men ved siste skade har det vært slitsomt og frustrerende. Saken er ikke oppgjøret 4 mnd etter uhellet med koketoppen.
Jeg har hatt to saker, Jeg har vært veldig fornøyd med den korte behandlingstiden på begge sakene. Oppgjøret har også vært greit.
Nekter å gi dekning for avbrutt ferie pga sykdom. Nedlatende og lite imøtekommende skadeservice. Forferdelige skadeadvokater de henter inn.