Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å fylle ut skademeldingen. Man får raskt svar. Jeg er fornøyd, alt i alt.
Hyggelige folk i kundeservice. Omstendelig dokumentasjon for små skader. Oser av mistenksomhet. Altfor høy egenandel. Resulterer i at mange småskader ikke blir erstattet. Smertefullt for kunder/pensjonister med anstrengt økonomi.
Siden jeg tegnet forsikring hos fremtiden, har det hjulpet meg i to tilfeller. Første gang etter en vannlekkasje i leiligheten. De har: veldig kort behandlingstid, og jeg fikk all den hjelpen jeg trengte. Andre gang var pusekatten min blitt syk, og med avtale om egenandel, Ble ikke denne regningen så veldig tung og fordøye👍🏻
Hurtig behandlingstid. Du føler deg ivaretatt, å blir trygt veiledet så ting går riktig for seg.
Effektiv og rettferdig. Imøtekommende og vennlig. God hjelp.
Jeg ble påført en skade, motparten erkjente ansvaret. Likevel måtte jeg bruke min forsikring hvor egenandelen ble trukket fra i oppgjøret. Det viste seg at vi begge hadde forsikring i Fremtind. Jeg blir da usikker på om jeg blir heftet med en sak om det skjer noe nytt som jeg selv er ansvarlig for. På spørsmål om hvorfor jeg må bruke min forsikring, og ikke motpartens, var svaret at de ikke opplyser om motparten har et ansvar eller ikke. Jeg synes dette da er lite troverdig når motparten har erkjent ansvaret, og jeg opplyser om deres saksnummer og kontaktperson.
Selskapet var proffe og effektive i behandling av saken.