Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er ikke lett å få tilbake penger når noe skjer. Pga. torden ble tv, ruter og automatsikring ødelagt.Dette plasseres i to avdelinger , innbo og bygning, blir da to egenandeler. Tv var 7 år, ifølge vilkår jeg leste skulle da 10% etter 5 år trekkes fra erstatningssum. Vi betalte 6499 kr, trodde da at den summen ble lagt til grunn for erstatning…. Nei… Sikring går på bygning, fikk ikke igjen noe fordi vi har egenandel 5000 Tv gikk på innbo… ble utbetalt under halvparten av kjøpsverdien
Rask og ukomplisert håndtering når man står der i en aldri så liten krise. Veldig hyggelige og hjelpsomme mennesker som helt tydelig vet hvordan de gjør jobben sin best mulig. Hurra for god kundeservice :)
Beste selskap som finnes! Første gang vi har kontaktet dere.
Lite behjelpelig med å videreføre saker. Å når vi ber om rettshjelp osv blir vi ikke henvist videre. Saksbehandlerene har ett Dette er ikke vår problem instilling til sakene. Og når vi ber om hjelp til hva vi kan gjøre videre, rettslig hjelp eller en henvisning så får vi ikke det.
Er veldig fornøyd med pris og dekning på forsikringen. Veldig kjekke på kundeservice.
Opplever saksbehandling og service meget profesjonell. Har opparbeidet meg et godt og tillitskapende kundeforhold over mange år. Oversiktelige forsikringsportaler og elektronisk tilgjengelige kundetjenester.
Enkelt og forsikre nye ting, grei service ved behov