Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig god, riktig og rask behandling av min sak. I framtiden vil jeg framsnakke dere hvis noen spør meg.
God opplevelse hurtig respons og utbetalingen kom pronte.
Vi blir godt ivaretatt av Fremtind, og får alltid rask og gid hjelp.
Flotte medarbeidere som bidrar til god opplevelse ved skade.
godt fornøyd med bruk av forsikring da vasken ble ødelagt.
Barn ikke inkludert. Må ha egen forsikring. Aldri hørt om før. Gå for europeiske👍🏼
Forsikringsselskap har gitt feil informasjon som har ført til masse ekstra arbeid på kunde. Min stasjonærdata fikk vannskade. Verksted som utførte service, sa at reparasjon er ikke lønnsom. Forsikringselskapet har ignorert beskjeden og har betalt kun for deler av dataen. Nå må jeg finne et annet verksted og få en ny servicerapport og få de til å fikse dataen, selv om reparasjon ikke er lønnsom. Når man står i en vanskelig situasjon, så er det viktig å få riktig informasjon. Mye av feilinformasjon kunne blitt unngått via en telefon.